Kvalitní chov?

24. června 2012 v 11:27 | Jane |  Diskuse na téma...
Uznávám, že nad tímhle článkem jsem dlouho váhala. Je možné, že se na mě spustí vlna kritiky, ale prostě mi to nedá. Jak víte je na serveru hodně lidí, co se věnují opravdu kvalitním chovům, ale některé jak vidno na tom pouze rejžují, což mě osobně docela dost zklamalo.
O čem je řeč? Abych to uvedla na pravou míru, včera jsem si koupila valacha z nejlepšího chovu mustangů, který byl pojmenován NA GRAND PRIX!! Měl vysoké GP, očividně i slzy, ale jaké bylo zklamání, když zjistíte, že valach neměl základ, tedy hříběcí hry? To jako promiňte, ale jeden by očekával, že někdo, kdo se věnuje kvalitnímu chovu tohle bude ovládat. Nebudu jmenovat o koho přesně jde, možná někteří vědí, možná ne, ať si každý udělá názor sám. Sama jsem se věnovala donedávna chovu kvalitních a nejlepších American Paint Horse na Howrse.cz a něco takového bych si ani nedovolila. Myslím, že ani ostatní chovy by si něco takového nedovolili a sama uznávám, že po téhle "reklamě" si už z tohoto chovu mustanga nejspíš nekoupím. Ano, je to moje nepozornost a moje chyba, prostě jsem čekala od nejlepšího chovu kvalitu a ne něco takového. Mrzí mě to už jen kvůli tomuto plemenu a lidem z chovu, kteří mu věnují lepší péči.

Jaký máte na danou věc názor Vy? Bylo by Vám to jedno?
Důvod tohoto článku je prostý, chtěla bych jen varovat ostatní hráče, aby si dali pozor na to, co jsem já přehlédla díky své naivitě a nepozornosti.
 

8 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Truckerka Truckerka | 24. června 2012 v 15:36 | Reagovat

ahoj, s timto jsem se setkala jeste u jednoho chovatele a u tebe vim od koho jsi kupovala. Je pravda, ze tohle se nelibi ani me....

2 Gipsík Gipsík | E-mail | Web | 24. června 2012 v 17:14 | Reagovat

Ahojky :) Tak v tomto s tebou naprosto spouhlasím! nejsem sice žádná velká chovatelka, ale jsem na Howrse už nějaký ten pátek (přesněji tolik pátků, abych byla 15. ,,nejstarší") a i když nemám třeba nejlepší koně na Howrse, hry považuji za základ. Buď prodávám ještě hříbata, většinou v šesti měsících, dky mi poslouží na růsťáky a pak už je nepotřebuji, nebo až později a to s hrami. Prodávám občas i pár koní bez her, ale ty jsem všechny koupila. nelíbí se mi, že lidé, co si říkají ,,elitní chovatelé" mají vůbec tu drzost člověka takhle ošmelit. Jejich koníci jsou předražení a ještě bez her. Takové koně bych jim hodila na hlavu a nekoupila bych už od nich ani chloupek z koní srsti. Naštěstí si dávám na tyhle věci bacha a když potřebuju dobrého koně, hříběcí hry vyžaduji anebo si radši koupím hříbě a vytrénuju si ho úplně sama. Vzhledem k tomu,ž e většina těchhle elitářů (samozřejmě jsou i velmi slušní někteří) jde jen po penězích, musíme si holt dávat bacha a nekupovat zajíce v pytli, jak se tak říká. Všichni kdo hříběcí hry umí by je prostě měli dělat. Ať už jsou velkochovatelé nebo chovají jen pro radost.

3 WoofWoof WoofWoof | 24. června 2012 v 20:00 | Reagovat

Jo, to by mě naštvalo. Už pár dní uvažuji o koupi nějakého "kvalitního" koně a na tohle si budu dávat pozor.

4 ArkaLin ArkaLin | 24. června 2012 v 21:17 | Reagovat

Ahoji, vím o jaký chov i majitele se jedná a silně mě toto jednání a chování zklamalo, bohužel jsou tam i tací hrači, ale je tam i spousta chovatelů, kteří si toto opravdu nedovolí a dá se s nimi slušně dohodnout aby budoucí šampion vypadal dle vašich představ (centrum, hry, lekce ale i věci které můžete poslat nebo zaplatit) je to vše jen o dohodě mezilidmi. Horší jsou pak koně v prodeji, osobně jsem se věnovala chovu connemar a toto jsem si nikdy nedovolila  ani u koně na objednávku a ani u koně do prodejů, bez her prodávám jen hříbatka nebo koně co jsem někde koupila a již hry nešli dát.
Pokud jim jde jen o výdělek, neměli začínat s chovem, nebot chov víc peněz sežere, než Vám dá, a nejen peníze, ale i čas.

5 jablonka jablonka | 25. června 2012 v 12:17 | Reagovat

ahojiky, muzu se zeptat, zdali na tom tolik zalezi? take jsem si koupila konika a nemel hribeci hry, ale i tak by se umistoval do 2.mista (jelikoz ale nemam bonusy do GP) je na 11. dekuji za odpoved

6 Jane (admin) Jane (admin) | 25. června 2012 v 13:00 | Reagovat

[5]: Ahoj, tak vzhledem k faktu, že hříběcími hrami se zvyšuje genetický potenciál koně tak kůň získá i o trochu víc dovedností, (tedy pokud se nepletu) tak bych řekla, že ano a zejména v případě, jedná-li se o koně do Grand Prix.

7 Anča Anča | 25. června 2012 v 14:16 | Reagovat

A mohu se zeptat, jak poznám, že s koníkem nebyly dělány hříběcí hry?
A nemohl by prosím vzniknout článek o tom, na co si dát pozor, když si chci koupit kvalitního koně na Grand Prix?
Jsem na Howrse teprve krátce a bylo by lehké mne ošidit.

8 Elduda Elduda | 25. června 2012 v 14:33 | Reagovat

[7]:1) se to snadno pozná, pokud daný kůň nemá kamaráda - když ho nemá, nemohl si s ním hrát
2) Pokud kamaráda má, poznáš to jen pokud máš účet Pegasus :-?

9 jablonka jablonka | 25. června 2012 v 21:55 | Reagovat

Jane: moc dekuji za odpoved :) ps: mas moc hezke stranky :) papa

10 Kateřina Mrázková Kateřina Mrázková | Web | 4. července 2012 v 14:17 | Reagovat

Taky nejsem žádná extra chovatelka, moji frísové mají osm hvězd, ale nemají hříběcí, nikoho tím nepodvedu, nemám na prezentaci napsané : Koně do Grand Prix u mě, já je chovám pro radost. Mě by to naštvalo..

11 ProstěKrálovna ProstěKrálovna | 10. července 2012 v 15:47 | Reagovat

No já jsme strašná chovatelka a přiznávám že si někdy sem tam nějakou hvězdu koupím ale co mě naštvalo.. za dva pasy jsem koupila velmi kvalitní klisnu Fríského koně protože jsem viděla tu příponu a tu úžasnou cenu dál jsem se nekoukala a koupila jsem jí  no ale pak jsem se koukla proč jí nemůžu dát do chovné farmy no a hádejte byla nečistokrevná a osobně já nečistokrevné koně vážně ráda nemám :-!  a  docela mě to naštvalo protože se všude rozhlašuje že jsou nejlepší chovatelé Fríských koní ale nejlepší chovatelé by nikdy nepřipustili odlišná plemena  .. no tak či tak už od nich taky nic nekoupím byla jsem pěkně naštvaná utratit dva pasy za nečistokrevného koně :-!

12 BemPayMal BemPayMal | 11. července 2012 v 19:26 | Reagovat

Já hříběcí hry nedělám, mám to ale napsáno v profilu, ale až bude to nové hraní s koněm, tak to určitě dělat budu x)
Jinak, mě vůbec nevadí když někdo nedělá hříběcí hry :))

13 FoxLover FoxLover | 13. srpna 2012 v 14:46 | Reagovat

Ahoj, bývala jsem před pár dny člen výše zmíněného chovu a toto mě opravdu vyděsilo. Vím velice dobře, kdo to má na svědomí a že taková věc u tohoto partnera je docela normální. I přesto mě ovšem fackuje hanba, že jsme s Evelin na takovouto ,,prasárnu,, v chovu nepřišly. Takovýchto podrazů ze strany majitelky našeho chovu bylo více, a proto s ní již nadále nespolupracuji. Byla bych ovšem strašně nerada, kdyby kvůli její špatné povaze mělo trpět toho krásné plemeno. Nebudu se omlouvat za tu, která to všechno spískala, ale za chov oficiálně. Velice mě toto mrzí, i když to vidím až teď, kdy už se mě to v podstatě netýká.

14 Evelin Evelin | 13. srpna 2012 v 15:05 | Reagovat

Ahoj všem,
i já se připojuji k FoxLover a tímto se omlouvám všem hráčům, kteří nekvalitního koně koupili. Nechovala jsem v "nezmíněném" chovu příliš dlouho, ale nikdy bych si nedovolila prodat koně na zakázku, ani do prodejů pod názvem NA GRAND, pokud by kůň neměl hříběcí hry a udělané lekce. Protože takový kůň opravdu Grand nemůže zaběhnout kvalitně, pokud mu něco chybí. Toto je bohužel jen o lidech, takto poznáte, zda jim jde o pasy, nebo o kvalitní chov. Není to dobrá vizitka a pokud někdo uvažuje o koupi opravdu kvalitního koně na Grand, tak radím - vždy kontaktovat chovatele - a vždy vyžadovat kvalitní ustájení - můžete si zajistit i vy sami, hříběcí hry, vodu mládí a všechny lekce do 2,5 let koně, kdy se kastruje a následně prodává novému majiteli. Jedině takto se vyhnete nákupu špatného koně v přímých prodejích. Občas se opravdu divím, když ty prodeje procházím - koník v 5 letech s názvem "DÁ PAS" mi přijde opravdu jako okrádání nezkušených hráčů.

15 Romush Romush | 13. srpna 2012 v 15:44 | Reagovat

Prosím, jestli jsem ti takového koně prodala, já, pošli mi ho a já si sama ověřím, že neměl hry. Nicméně o tom silně pochybuji, vždy se snažím, aby měl mustang který jde do prodejů nejvyšší dovednosti, a proto u nich trénuji rychlost, která přidává nejvíce bodů v dovednostech, a čím víc dovednostích bodů má, tím lépe se prodám proto si myslím, že by jsem byla opravdu sama proti sobě. Mustanga od tebe vykoupím klidně a ráda z5 za 5 pasů, pokud nebude mít hry, dám ti jiného, ale pokud bude, vyvěsím tady print screen jeho detailů dovedností. Myslím, že je to férová nabídka, nu ne? :)

16 Romush Romush | 13. srpna 2012 v 15:49 | Reagovat

Koukám, že je to ještě z doby, kdy hry přidávali genetiku a né dovednosti. Jak jsi jistě četla vyjádření Howrse, koně kteří neměli hry tak se jim přičetl genetický potenciál a zvýhodnilo to tak hráče, kteří třeba hry nedělají.

Takže opravdu nevidím problém, pokud máš zájem, můžu ti dát nejnovějšího koníka do Grand Prix zadarmo. S tím, že by jsi to brala jako omluvu, i když hry jsi získala zpátky, odchodem mazlíčků....

Jen vás prosím, nevěřte všemu co kdo napíše, máme i mnoho jiných, spokojených zákazníků :)

17 Romush Romush | 13. srpna 2012 v 15:55 | Reagovat

Pokud se jedná o "pomluvy" ze strany mých bývalích partnerek (Evelin a FoxLover). Je to vše spuštěno jen díky tomu, že FoxLover dostala BAN za to, že chodí na jiné účty přes hesla(pokud jsem to dobře pochopila) a viní stoho mě, protože si myslí, že jsem to nějak zařídila, ale tady je potřeba si uvědomit, že Owlient je nestranný, a bez důkazů nikomu BAN nedá. Tím tuto diskuzi končím.

Rozumný člověk pochopí, jiní budou nadávat dál. Pokud máte s něčím problém nebo něčemu nerozumíte, ráda vám to yvsvětlím přes poštu :)

18 Belatrix Black Belatrix Black | Web | 13. srpna 2012 v 16:04 | Reagovat

[15]:[16]: S dovolením se také vyjádřím. Genetický potenciál se přičetl jen koním, kteří měli méně než 20 měsíců. Ostatním ne. K prvnímu komentáři, myslím, že by Jane byla totální blázen, kdyby prodala plně trénovaného koně zpět za 5 pasů, pokud má přes 1050 dovedností. Print Screen jistě 100% postačí, ale na ukázání toho, že se pleteš.
Gesto dát koně do GP zdarma to je hezké, ale taky mi přijde, že je to gesto typu ,,zachránit co jde". Navíc si tím protiřečíš. Říkáš, že nic neztratila, ale přesto se omlouváš a nabízíš náhradu...
Čistě můj názor...

19 Belatrix Black Belatrix Black | Web | 13. srpna 2012 v 16:06 | Reagovat

[17]: + ještě něco. Myslím, že Fox není jediná, kdo se někam přihlašoval přes heslo, že Romush? ;-)

20 Jane (admin) Jane (admin) | 13. srpna 2012 v 16:07 | Reagovat

[17]: Neměla bych zapotřebí chovu škodit a vymýšlet si a lhát, pokud nevěříš, je to Tvá věc. Musím zdůraznit, že článek je tu delší dobu, tudíž se na to, co se stalo s Vejci teď nevztahuje ;)

A propo dovednosti se koním přidávali pouze pokud byli mladší 20 měsíců, což už koník od Tebe v době této akce nebyl, ale genetiku už mu to zpětně nenavýšilo, protože nic takového se u starších koní nepraktikovalo.

Ovšem děkuji za názor

21 Romush Romush | 13. srpna 2012 v 16:10 | Reagovat

[18]:Nevím kdo je Jana, myslela jsem, že když koupila tak strašnýho koně, tak ho netrénovala. Jinak hry nejsou taková katastrofa, teď jsem se bavila s holčinou jiného chovu a říkala, že to zcela běžně dělali, aby dostali požadovanou genetiku. Navíc v prodejích mohla vidět, jakou genetiku kupuje a tu přesně koupila. Navíc nejsem přesvědčena vto, že to mělo vliv na dovednosti. Na dovednosti mají vliv ty vrozené :) Které se odvíjejí od genetiky. A pokud jsis bedlivě všímala, tak by jsi zjistila, že po hrách s mazlíčky se vrozené dovednosti nezvyšovali, nebo se pletu? :)

Omlouvám se a nabízím náhradu? Asi proto, že už jsem stoho štvaní lidí proti mě psychicky na dně.
Upřímě, stoho co tu čtu se mi zvedá kufr, a jsem ráda, že mám kolem sebe stále lidi, kteří vědí, že to tak není :)

22 Delli Delli | 13. srpna 2012 v 16:13 | Reagovat

Ahoj, tuto debatu jsem navštívila, protože mi dala Romush odkaz. FoxLover je zase jedna z mých nejlepších kamarádek. Nebudu soudit tu ani tu. Ale pokud ten koník byl dělaný před odchodem mazlů, tak je opravdu úplně jedno zda měl či neměl hotové hříběcí hry, pokud byl kastrovaný, tudíž mu bylo 2 a půl roku, tak v prodeji byl jasně vidět jeho genetický potenciál s kterým ho budoucí majitel kupoval a pokud se mu zdál malý kupovat ho nemusel, to zda ho hry zvýšili nebo ne, je tu snad úplně jedno.  Horší je pokud kůň ležel v prodeji přes návrat mazlů a teď mu nejde mazlem navýšit 60 bodů, ale za to chovatel a původní majitel přeci nemůže.
V době kdy jsem chovala a prodávala araby a s někým jsem domluvila prodej koně třeba potenciál 600,00 a narodil se mi koník potenciál 599,50 a po plných hrách by měl 600,70, taky bych hry udělala tak, aby mi potenciál vyšel pouze na dohodnuté GP 600,00.
Absolutně v tomto nevidím podvod ze strany chovatele....

23 Truckerka Truckerka | 13. srpna 2012 v 16:20 | Reagovat

Proboha Romush, mohla bys tady prestat s tim sebelitovanim? Spustila jsi hon na FoxLover a štveš ji jak lovnou zvěř, že ti není ani trochu hanba.

24 Belatrix Black Belatrix Black | Web | 13. srpna 2012 v 16:23 | Reagovat

[21]: Na dně? Ale prosimtě, z čeho? Z jednoho zaslouženého bodu karmy dolu nebo z toho, že se lidi dozví pravdu? ;-)
Viděla jak vysokou genetiku kupuje, ale jak jistě víš, pokud jsou udělané hříběcí hry, to jde vykoukat jen poté, co koně koupíš. O dovednosti koně tady vůbec nejde a nejde tady ani o zrušení mazlíčků. Pouze o to, že kůň neměl hříběcí hry, tudíž neměl navýšený potenciál, jak by měl správně mít. Změna nic nijak neovlivnila, ani nemohla.

25 Romush Romush | 13. srpna 2012 v 16:26 | Reagovat

[23]: Říká ta, co ukradla chov frísů (mám to pouze z doslechu (ovšem od zeleného jména). A ta, která mi strhla karmu za pomlouvání hráče v prezentaci když tam bylo pouze napsáno jméno chovu a že je ukradený, nikde žádná zmíňka o přezdívce, nebo jméno té dotyčné? :)

A ty která má vše pouze z jedné strany, těžko něco posoudí, myslím, že již máš věk na to, aby jses zúčasťnovala těchto trapných a podřadných diskuzí.

26 Romush Romush | 13. srpna 2012 v 16:27 | Reagovat

[24]:Četla jsi co psala Delli?

27 ⊱Wᶒᵰdişeęҡ⊰ ⊱Wᶒᵰdişeęҡ⊰ | E-mail | Web | 13. srpna 2012 v 16:29 | Reagovat

Já se k momentální situaci tohoto "už nefungujícího" chovu vyjádřím asi takto: Je mi moc líto FoxLover za to, co se jí stalo a pokud za to R. opravdu může, velmi jsem se v ní spletla a je jiná, než za jakou jsem ji měla :-?

K článku: Jane, moc se ti povedl. Tohle by mě opravdu naštvalo, kůň, který má směřovat na GP musí mít základ, a to by měl vědět každý, kdo má velký chov. Pochybuji, že by nejlepší chov koní na howrse nedělal něco tak důležitého, jako právě hříběcí hry. Ať už předtím, nebo teď. Sama jsem součástí chovu War of Fantasy, tedy nejlepšího chovu T. mimochodníků na českém howrse a dáváme na takovéto věci pozor, aby nikdo nedělal chyby a zbytečně tak nepoškodily  pověst chovu. :-)

28 Truckerka Truckerka | 13. srpna 2012 v 16:29 | Reagovat

Koukam ze by ses opravdu mela jit léčit... s frisama to bylo jako s tebou, taky prodaval ten co nejmin makal...na radu osoby ktere si velmi vazim jsem chov prerusila...a vratila se k nemu za 2 mesice a pokud vim, tak se opet dostavame na spicku. Tobe byla nabizena kompenzace, byl zajem ten chov odkoupit, ale ty myslis akorat na sebe a tak stves lidi proti sobe svyma polopravdama,.

29 Romush Romush | 13. srpna 2012 v 16:34 | Reagovat

[28]: Jít léčit, promiň, psychicky se nehroutím z každé blbinky, třeba jako dnes ráno Evelin. Byla mi nabídnuta kompenzace, stejně tak jsem ji nabídla Fox. Myslím, že to, že jsme ji ani jedna nepřijali znamená, že chovat chceme obě. A myslím jen na sebe? Ty mě znáš, že mě soudíš? Promiň ale od dospělé ženské bych čekala něco jiného. A je opravdu smutné, že někdo takový dělá moderátora.

30 Delli Delli | 13. srpna 2012 v 16:37 | Reagovat

Děcka to už není debata o pointě článku.
Belatrix Black pokud si koupím koně s potenciálem 650 tak má prostě potenciál 650 a je úplně jedno zda měl či neměl hříběcí hry
pokud bych chtěla koně 651,2 tak si prostě  650 nekoupím, hry na tom přeci vůbec nic nezmění, je to jedno ten potenciál je takový jaký je.
pokud by to bylo teď když je za hry 60 bodů do dovednosti je to průšvih jako Brno, ale když šlo o genetiku, tak je to úplně šumááák :)
Romush nadávejte taky si myslím, že by proti Fox jít neměla, pokud má jen trochu špatné svědomí za to co se Fox stalo, tak bych jí nejraději zabila, ale  co se týče her tak opravdu nevidím její pochybení

31 Belatrix Black Belatrix Black | Web | 13. srpna 2012 v 16:38 | Reagovat

Četla až po odeslání svého komentáře. A jak říkám, změna na to neměla žádný vliv. Člověka jednoduše dost zaskočí, když čeká od špičkového chovu (což tento bezpochyby je/byl?) všechno základní, což jsou i hry (toto se týká těch starých her). Je to vizitka, kterou si každý chov dělá. A když  je u šampiona ve statistice psáno Hříběcí hry 0%... no uznejme, není to trochu u šampiona trapné? ;-) Já bych se styděla hodně dlouho.
A zajímalo by mě, co si představuješ pod pojmem krádež... Spolupráce na chovu a poté odchod člena z týmu s tím, že si koně nechá podle mě krádež není a pokud dle tvého ano, tak to mě jedna z nejlepších kamarádek okradla, nebo já jí, přijde na to :D :D

32 Romush Romush | 13. srpna 2012 v 16:43 | Reagovat

[31]: Mám pocit, že řešíš furt to samé nic, jak už se to tu několikrát napsalo, hry neměli vliv na šampiona ;)

33 FoxLover FoxLover | 13. srpna 2012 v 16:44 | Reagovat

Já z toho sice moc nadšená nejsem, ale to, že kvůli udavačství vzal Ow jedním vrzem všechny moje bývalé milované partnery a smazal je také, to je teda dost divné. Navíc nevím jak jsi se Romush dozvěděla o tom, že mě smazali za chození přes hesla? Vědělo to jen pár lidí a ty tvrdíš, že ty s tím nemáš nic společného. Na někoho kdo je čistý jako lilie jsi až podezřele informovaná. A jak říkala Belatrix, sama jsi z počátku chození ke mě přes heslo využívala hojně. Tak jak to, že nejsi také potrestaná?

34 Belatrix Black Belatrix Black | Web | 13. srpna 2012 v 16:50 | Reagovat

Na jeho vizitku ano :-P
Škoda, že nejdou dávat ,,lajky" jako na fb, Fox, hned bych ti udělila xD
A omlouvám se tady AloneJane... sorry, že se diskuze rozběhla jiným směrem než je cílem článku :-x

35 Romush Romush | 13. srpna 2012 v 16:52 | Reagovat

[33]: Informovaná, hned jsem pátrala, po tom, proč je Fox smazaná, bylo mi řečeno, že ji Owlient nesmazal a že to musel udělat někdo kdo měl její heslo, následně mi bylo sděleno, že to bylo za cestování po jiných profilech. Navíc to mám až z druhé ruky ;)

Velmi ráda bych uvěřejnila jméno dotyčného, ale narozdíl od ostatních nechci poškozovat lidi, kteří se ke mě neobracejí zády. A ty si asi Fox neuvědomuješ, že tu nevědomky taky zpochybňuje práci moderátorů a celého Owlientu, všechno má své meze, odsaď - pocaď. A opravdu se omlouvám za to, že jsem po tom pátrala. Netušila jsem, že je trestné být informována ;)

36 Romush Romush | 13. srpna 2012 v 16:56 | Reagovat

AloneJane: Jinak ten koník co jsi koupila, připadá ti nekvalitní za ty 2 pasy? Trošku to nechápu, jinde ti šampiona za 2 pasy neprodají, pokud to není ze známosti. I když jsem v tomto nepochybila nechápu, co jsi za tu cenu čekala ;)

37 Belatrix Black Belatrix Black | Web | 13. srpna 2012 v 16:57 | Reagovat

[35]: Z druhé ruky? O.o Takže sis tu pravdu přendala z pravé do levé? O.o Bože, opravdu, komu se tady co snažíš namluvit? :-?

38 Romush Romush | 13. srpna 2012 v 17:00 | Reagovat

[37]: Promiň, pro ty z nižším IQ jsem to měla podat asi jinak. No nevadí. Kdyby jsi byla kamarádka nějaké z moderátorek a pak jsi mi to řekla..... Ve stejné situaci se teď nachází jedna osoba a opravdu promiň, že tu nechci ukazovat prstem, když jsem byla malá tak mě učili, že se to nedělá. Když si toho neumíte vážit vy. Bude si toho SNAD vážit i ten jeden ;)

39 Belatrix Black Belatrix Black | Web | 13. srpna 2012 v 17:05 | Reagovat

S hodnotou IQ tady urážej někoho jiného. Myslím že i ty jsi na tyhle ohrané věty už dost stará, abys uznala, že je to ,,klišé" ;-)

40 Evelin Evelin | 13. srpna 2012 v 17:13 | Reagovat

Moc hezky píšeš, Romusko, že neukazuješ prstem, ale asi tě to naučili špatně, protože ani já ani fox jsme tvé jméno nenapsaly. Jediný, kdo tu ukázal prstem jsi opravdu ty. A k tomu mému údajnému zhroucení - to ráno bylo spíš naprosté znechucení z toho, kam něktěří lidi dokážou zajít, jen aby pošpinili jiné. Tobě jsem jen oznámila, že končím, že ta válka už zašla příliš do extrému. Nikde jsem nevytahovala naše "špinavé prádlo" ani tady ne - jen jsem poradila lidem, jak mají kupovat opravdu kvalitní koně na Grand. Takže tě prosím, přestaň si mě "brát do huby".

41 Jane (admin) Jane (admin) | 13. srpna 2012 v 17:13 | Reagovat

[36]: A to má být obhajoba? To promiň, ale pokud já vím, když má kůň hříběcí hry má i o chlup víc dovedností, je Tvá věc za kolik si koně prodávala, protože jak vidno Ti šlo spíš o rychlý výdělek než o to, jakou reklamu chovu uděláš. Já nepopírám, že to byla i má chyba a to tam snad píšu, tak nevím o co přesně Ti jde.

42 Romush Romush | 13. srpna 2012 v 17:27 | Reagovat

[41]: Jak již bylo řečeno, prakticky žádný vliv to nemá. Možná by jsi měla místo 1077.43 - 1077.44

43 Jane (admin) Jane (admin) | 13. srpna 2012 v 17:43 | Reagovat

[42]: Když myslíš. Ale nejsem hloupá, vím, že má dvojče a to má o cca 10 bodů více a nesnaž se mi namluvit, že to bylo lekcí, protože měl stejnou a žádnou jsem nezapomněla, už mám na kontě několik šampionů. Tím bych ráda toto téma uzavřela, článek měl sloužit jako varování ostatním, nic víc, nic míň.

44 Romush Romush | 13. srpna 2012 v 17:57 | Reagovat

[43]:A co centrum?

45 Delli Delli | 13. srpna 2012 v 17:57 | Reagovat

Jane, napíšu ti SZ na howrse, pokud se dívám dobře, ten tvůj kůň nemá dvojče a opravdu ty hry udělají hrozně malinko

46 Romush Romush | 13. srpna 2012 v 17:59 | Reagovat

[43]:Michelangelo rozhodně není jeho dvojče :) A jinej valach na Grand Prix těch rodičů nebyl :)

47 Belatrix Black Belatrix Black | Web | 13. srpna 2012 v 18:05 | Reagovat

[46]: No to pardon? Nebyl? Se podiv na rodiče. Rodiče stejný, datum narození stejný, zbarvení stejný... náhoda? Ne a sama si řekla, že rodili jednou. Co by to tedy bylo když ne dvojče? Nějakej klon nebo co?

48 Jane (admin) Jane (admin) | 13. srpna 2012 v 18:07 | Reagovat

[46]: Lidi klídek prosím, dobře uznávám, že jsem to s tím vím trochu přehnala, koneckonců co já vím, já je "nerodila" prostě jsem jen vycházela z toho co jsem viděla.

49 Belatrix Black Belatrix Black | Web | 13. srpna 2012 v 18:11 | Reagovat

Podle genetiky to evidentně nemůže být dvojče, což ale znamená, že klisna rodila 2x, takže né jednou, jak tvrdíš...
Už mlčim... raději, promiň, Jane :-)

50 Romush Romush | 13. srpna 2012 v 18:12 | Reagovat

[47]: Neumíš si připočítat 1,20 genetiky? A koukni na genetiku dovednosti, uplně jiná!

[48]: Když kupuji koně do Grand Prix, vždy se osobně domlouvám z chovateli přes vzkaz, koně do Grand Prix by jsem nikdy z přímého prodeje nekoupila a už vůbec ne za 2 pasy. A myslím, že za 2 pasy to byl své doby velmi dobrý kup ;)

51 Belatrix Black Belatrix Black | Web | 13. srpna 2012 v 18:16 | Reagovat

[50]: Už jsem přepočítala, viz koment výše.  Už toto téma uzavírám, nebudu si dál kazit náladu...

52 Romush Romush | 13. srpna 2012 v 18:17 | Reagovat

[49]: Já někde tvrdila, že rodila jen jednou? :D
Psala jsem, že ztěch rodičů se kromě Deverona a Michelangela jinej koník na Grand nedělal.

53 Belatrix Black Belatrix Black | Web | 13. srpna 2012 v 18:20 | Reagovat

[52]: Napsala si to tak nejasně: ,,A jinej valach na Grand Prix těch rodičů nebyl :)" Vyznělo to jakoby rodila klisna jen jednoho koně na grand.

54 Delli Delli | 13. srpna 2012 v 18:38 | Reagovat

Belatrix, přečti si tu větu co psala Romush ještě jednou :)

55 Belatrix Black Belatrix Black | Web | 13. srpna 2012 v 18:54 | Reagovat

Delli: přečti si koment č. 46. Mně to prostě vyznělo tak, že ten pár rodil jen jednoho koně na grand. Až poté tady Romush píše, že rodil jen 2.

56 Delli Delli | 13. srpna 2012 v 18:57 | Reagovat

[55]: Belatrix, přesně ten komentář 46 myslím, pokud si přečteš jen druhou půlku vyzní to přesně tak jak jsi pochopila, pokud si to přečteš celé, jasně z toho vyplývá, že v tom komentáři mluví o Michelangelovi, ale to je jen malý detail, v pohodě, nech to být :-)

57 HellSimy HellSimy | E-mail | 15. srpna 2012 v 13:44 | Reagovat

Tak, dočetla jsem se tady toho hodně :-D  :-!
Abych zde přidala svůj názor: Za Romush se tady mohu zaručit, jako za dobrou a kvalitní chovatelku, sama jsem od ní měla velice nedávno koníka na Grand Prix, a dostala jsem co jsem chtěla !
Ohledně koupě koní : Ono stačí se mrknout na datum narození a podle dovedností v prodeji a podle toho se pozná jestli měl koník hry o navýšení gp, nebo hry o navýšení dovedností. Koníci kteří mají dovednosti do 300 mají hry na gp, a ti od 320 hry na dovednosti +60. Jestli se jednalo o hry na gp, tak opravdu o těch pár setin bych řekla se svět nezboří, v celkovém důsledku i kdyby měl nula lekcí na gp, tak by koník byl horší jen o 1.2 dovednosti jestli se nemýlím..

Jinak já když chci opravdu kvalitního koně, nekupuji z přímých prodejů, ti nejlepší se přeci dají získat jen přímo od chovatele . :-)

Nedá mi to, ale vyjádřím se i k tématu kradení chovu. To, že někdo v chovu dělá, neznamená že při odchodu má nárok založit si bez předchozí domluvy chov, zvláště pokud se domluví nějaká kompenzace, náš chov to zažil na vlastní kůži a osobně mi to přijde jako podraz :-!

Takže chov Romush můžu doporučit a ostatním kteří pročetli tu hrůzu až na konec radím, pokud chcete opravdu první příčky na grand prix, pište přímo chovatelům ! Hezkou hru

58 BOC989 BOC989 | 21. srpna 2012 v 1:13 | Reagovat

Ja osobne si myslím, že nezáleží ani tak na tom, čo by to znamenalo pre toho koňa, ale pre ten chov. Kvalitný chov proste bez žriebäcích hier nefunguje a fungovať nemá - či už terajších, alebo minulých. Dobrá cena, nedobrá cena, koň do GP to nebol a tým to hasne.

Keď niekto na chove pracuje, snaží sa, a potom odíde, podľa mňa má plný nárok na koňa, ktorého odchoval, aj keď to bol koň z tohto chovu.

A posledná vec, keď chce niekto koňa do GP, kúpi si ho od chovateľa možno za 10 pasov, nie za 2, ale aspoň neriskuje, že koň prišiel o niečo, čo mať mohol a čím mohol byť lepší.

To je moj názor.

59 golden.boo golden.boo | 30. srpna 2012 v 17:43 | Reagovat

Kůň na Grand Prix bez hříběcích her - ostuda... Ty hříběcí hry, to už by to chovatele asi zabilo, co?? Prostě snaha ušetřit čas, klikání a rychle si vydělat.

60 discount wedding dresses plus size discount wedding dresses plus size | E-mail | Web | 3. listopadu 2012 v 6:06 | Reagovat

Simply want to say your article is as tonishing. The clearness in your post is simply spectacular and i can assume you are an expert on this subject. Well with your permission allow me to grab your rss feed to keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and please keep up the gratifying work.
http://www.weredress.com/Plus-Size-Wedding-Dresses.html

61 Nessie_K Nessie_K | 8. prosince 2012 v 7:32 | Reagovat

..vždyz hry se zrušily..nejsou kamarádi a tak dělat nejdou :/..

62 Jana Jana | 13. prosince 2012 v 21:19 | Reagovat

;-)  ;-)  ;-)  ;-)  ;-)  ;-)  ;-)  ;-)

63 eliška987654321 eliška987654321 | 14. prosince 2012 v 13:47 | Reagovat

Já si myslím že má Jane pravdu, já jsem taky koupila koně který se jmenoval NA GRAD PRIX!! A přitom neměl ani dostačující dovednosti ani genetický potenciál :-!  O_O

64 smradiprdi smradiprdi | 3. února 2013 v 21:36 | Reagovat

eliška987654321 - já si můžu klidně hříbě pojmenovat „ 1 5009 ” stužek a může to být naprostá "herka" chápeš?
- já sem se už k tomuto vyjádřila jinde, stojím u Romush a nepřestanu ... ona to založila a ona to může zrušit! já mám spolupracovnici co je na howrse cca 100. a nikdy by mi chov nepřebrala a to jsme ho založila no chování Fox nechápu ... [:tired:]

65 Natalka1 Natalka1 | 27. března 2013 v 13:54 | Reagovat

Ahoj,
plně s tímto tématem souhlasím.Ode dne 27.3.2013 si pudu dávat pozor co kupuji :).Prosím posílejte mi žádosti o přátelství na Natalka1!Příjmu to na 100% :D Takovíto koně,to není kvalitní chov.Na to aby byly na GP potřebují mít i Hříběcí hry ne?Tento blog se Ti opravdu povedl ;-)

66 drl drl | E-mail | 8. října 2013 v 23:03 | Reagovat

Taky se mi stalo že kůň který měl být naGP neměl hříběcí hry.A to sem teda byla zděšená já sem naprosto průměrná hráčka a hříběcí hry se svými koňmi dělám. O_O
Ale že se tady strhne taková hádka to jsem nečekala. :-x  :-!

67 anny6666 anny6666 | E-mail | 13. října 2013 v 15:19 | Reagovat

co mě ale fakt naštvalo byla jedna chovatelka ten kůň co jsem ho koupila za 500 a 10 pasů neměl dodělaný hry chybělo mu asi 23 dovedností a přichází vrchol měl 28,63 zdravotní handicap dopočítávala jsem k výsledku když byl vycvičený to co mu chybělo a byl by nejlepší kůň na howrse  s tím že by ostatní nechal 5 dovedností za sebou to mě fakt naštvalo
protože ze začátku vypadal jako normální kůň kterého si kupujete a měl okolo 653 dovedností tak sem si říkala že jo a višlo z toho tohle? od to člověka jsem si koupila ještě jednoho a ten vipadal podobně, původně jdśem di myslela že to nejspíš byl jen omyl ale těd vím že od koho člověka si už nikdy nic neokoupim

68 anny6666 anny6666 | E-mail | 13. října 2013 v 15:20 | Reagovat

omlouvám se za pravopis

69 YES YES | 14. května 2014 v 17:29 | Reagovat

A ako sa zisťuje či má základ?

70 jj jj | 28. července 2014 v 18:35 | Reagovat

[69]:tak nejak :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama