To není hra, ale závod...

24. dubna 2012 v 20:54 | Jane |  Diskuse na téma...
Nebo je to závod a ne hra? Možná trochu poetická otázka. Ale asi hlavní důvod proč se řada hráčů a mezi nimi i já, to nepopírám, začínají na Howrse vážně nudit. No vážně, od určitého okamžiku, bohužel nevím, kdy tenhle zlom přišel, je to jen závod o to, kdo bude mít vyšší genetický potenciál a tím pádem nejvíc dovedností. Vždy to bylo tak (a vždy to tak bude), že jen Ti, co si kupují x pasů, nebo mají grafické nadání na tvorbu do Kreativního prostoru. Ale všichni najednou chtějí být Ti nejlepší, což má za následek to, že všichni ostatní mají problémy prodat koně za hodnotu jakou má, ale hlavně také to, že všichni touží takového koně mít (totéž jako obsese s božáky a divochy), ale realita je hold taková, že to tak nebude. To, že budete koně hnát do genetických extrémů je sicer obdivuhodný výkon, ale k ničemu. Vždycky se najde někdo, kdo Vás trumfne, když zrovna nemáte volnou chvíli či si dáte chvilku pauzu. A navíc i když máte GP 600 neznamená to, že Vám kůň vyhraje stužku, či nedej bože Grand Prix.
Howrse tímhle honem na genetiku a dokonalost podle mého ztratilo svůj prvotní úkol a to hlavně bavit. Má to být hra, kde pečujete o koně, místo toho je to hra o to kdo má víc. A akce, ať jsou jak chtějí zajímavé a rozličné na tenhle zlom vliv nijak nemají.
Jinak řečeno, už to není to, co to mělo být a co to bývalo, a ačkoliv se tuto "hru" Owlient snaží rádoby vylepšovat, dopadá to katastrofálně. Jediným důvodem, proč můj profil stále zůstává a bude je ten, že by mi bylo líto vložených prostředků.

Toť můj názor, jaký je Váš?

K zamyšlení: Jak dlouho by průměrný hráč sbíral rohy hojnosti, aby si jich na již uteklé antické Tuláky mohl dovolit 25, aniž by do toho dal jediný pas či diamant?

K čemu Vám je kůň s GP 600, když Grand Prix vyhrávají daná plemena s mnohem vyšší genetikou, kterou Vám stejně nikdo neprodá a tudíž jsou Vám i 1000 dovedností k ničemu?

(c) Howrse.cz
 

10 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 KeikoLysea KeikoLysea | 24. dubna 2012 v 21:25 | Reagovat

Bohužel musím souhlasit, obdivuji autorku tohoto článku za to, že dokáže vyjádřit svou nespokojenost a navíc ji formulovat, tak jasně, srozumitelně a navíc inteligentně ( to se povede jen málokomu xD ). Sic nejsem na Howrse nějak extra dlouho, ale po 173 dnech mě tato hra už taktéž začíná unavovat >.> Naštěstí jsem ještě patřila k těm, kteří měli dobré začátky a mohli se pomalu, ale jistě rozjet, teď lituji momentální začátečníky, protože je to opravdu tak, jak napsala Jane. Naprosto souhlasím s tím názorem, že Howrse je už pouze závod, kde se předhánějí hráči o nejvyšší GP, já hraji už pouze pro oné akce a kvůli svým několika koním, kteří sice nepatří mezi "šampiony v GP" nebo v čemkoliv jiném, ale mám je ráda kvůli jejich zbarvení a nadšení, které jsem z nich dříve měla, i přestože nejsou ti nej :)

2 Justý Justý | Web | 25. dubna 2012 v 16:57 | Reagovat

Naprosto souhlasím. Naštěstí patřím k těm, co se na nějaké závodění vykašlali a hraju si prostě to svoje. Vždycky vyhrávaj jen ty nejbohatší.. a s božskýma koňma je to stejný. Máte jednoho, tak jich pak máte víc a většinou je dostanou jen ti nejlepší a nejbohatší hráči, takže ti "horší" je stejně nemůžou nikdy dohnat. A nefér je to i s cílema.. čim pozdeji se zaregistrujete, tím lepší dostáváte odměny.. Třeba pegase, vytrénovaného koně s balíčkem harmonie atd. Podle mě je to nefér a ty odměny by měli zůstávat stejné...

3 Woof(ina) Woof(ina) | 25. dubna 2012 v 19:36 | Reagovat

Taktéž a opět souhlasím.
Je to vážně závod. Každý chce být nejlepší, mít koně s GP. Já hraju na howrse takovou přátelskou soutěž/hru s mojí nejlepší kamarádkou. Na to, že bych mohla být nejlipší (ačkoliv nemohla) už jsem dávno zapomněla. Taky souhlasím s Justý (viz příspěvek nad tímto). Nefér je to s cílema atd.. Mě třeba naštvalo, že já - jako milovnice psů a koní, která toužila vyhrát psa jako mazlíčka pro mého koně který ještě dává bonusy a ouha - teď už je pes ve výběru u prvního koně, když se zaregistruješ. :-( Prostě nadevšechno souhlas. Ahoj.

4 Janička Janička | 27. dubna 2012 v 19:08 | Reagovat

Musím (bohužel)  souhlasit, hezky jsi to vystihla. Jsem na Howrse téměř od začátku (7.4.2011), a tak vím, jaký rozdíl oproti začátku to je. A také musím souhlasit s Justý. Ty odměny za cíle mě opravdu dostaly. Tam, kde já dostala drť, dostala má kamarádka diamant... A o těch vytrénovaných koních s bonusy ani nemluvím... :/

5 betynka2000 betynka2000 | 27. dubna 2012 v 19:45 | Reagovat

Souhlasím, vím žé se cílu musí vylepšovat, ale co Ty pegasové a vytrénovaní koně? já měla asi drť a to je všechno

6 Natalie Wolf Natalie Wolf | 2. května 2012 v 14:30 | Reagovat

Naprosto souhlasím

7 borinka3 borinka3 | 10. května 2012 v 17:12 | Reagovat

souhlasím!!! Howrse už není hra ale závod de už jen oto kdo má více pasů tak ten je nejlepší protože si koupí co chce a jak tože ADY má všechny božšké koně i divochy! Já sem i bingu udělala celou tabulku no a co nic ale ADY ten ho má to je vážně nefér.JO a eště něco nechápu jakto že Laakii má Saturna když ho ještě nikdo nemá? JO a jak to že se moderátoři zlobí že si děláme blogi já siho taky dělám já to nechápu.

8 Agora Agora | 17. května 2012 v 13:21 | Reagovat

Ahoj, ráda bych se přidala do diskuze. Chápu, že vám vadí, že se z Howrse stává jen závod za co nejvyšším GP, co nejvíce dovednostmi nebo největším počtem božských a divokých koní. Je jen na hráči, zda se rozhodne do hry vrazit reálné peníze a tudíž pak mít hodně věcí z Černého trhu a více možností získat vzácné koně. Můžeme být rádi, že se neplatí nic za registraci a v podstatě to za nás "platí" ti co si kupují pasy. Bez toho by totiž celá hra nefungovala. A za akce jsem tady ráda - kde jinde bych sehnala tolik věcí z Černého trhu v podstatě zadarmo? A ano opět souhlasím, že pro nás obyčejné hráče je téměř nereálné naškudlit si dostatek rohů nebo splnit jiné podmínky, ke kterým jsou nutné pasy. Ale pokud se někdo rozhodne, že do toho ty peníze vrazí, tak ať dostane adekvátní odměnu. Nebo myslíte že by někdo kupoval pasy, kdyby božského koně dostal každý? (To by hra zkrachovala.) Já nemám ani jednoho božáka ani divokého koně a žiju. Ano, občas mě naštve, že např. v nějaké akci dostane božáka někdo, kdo je tu sotva týden, ale nic s tím stejně nenadělám. Takže podle mého názoru je to takové, jaké si to uděláte - kdo chce patřit mezi nejlepší, musí soutěžit, kupovat pasy a snažit se, kdo ke štěstí nepotřebuje přední příčky žebříčku, ten si hru užije jen jako zábavu.

9 zuzel1 zuzel1 | 20. května 2012 v 17:43 | Reagovat

Souhlasím. Jsem tady tak dlouho ale božáka ani tuláka prostě mí nebudu , ptže na to nemám ... nemůžu kupovat pasy za 1000 korun ... Je to nefér ale přesto každý říká že je to o štěstí. Není. Moje mamka se nedávno zaregistrovala a hned dostala Hermovu okřídlenou hůl... Není to o štěstí...

10 smradprdi smradprdi | 18. července 2012 v 11:15 | Reagovat

Musím souhlasit,já si pas koupím jednou za 2 měsíce za 30 Kč a taky žiju,už jsem taky cítila,že to nemá šťávu.Uděláš si koně na 1. místě v dovednostech a za cca 1 den je 3.,nechápu je,je to nevýhodné a drahé.A nechápu jak někdo může dát do Howrse 25 000 Kč O_O

11 BOC989 BOC989 | 21. srpna 2012 v 1:04 | Reagovat

Prečítala som si článok a komentáre a nedá mi to, nevyjadriť sa. Súhlasím. Aspoň zčasti. Dobré kone do GP, prvé priečky v rebríčkoch, to sú už dávno výsady bohatých hráčov, ktorý do hry neustále vrážajú čas, peniaze aj energiu. No nesmieme zabúdať na to, že žiadna internetová hra nefunguje bez toho, aby zakladatelia zarábali, a tí, čo si to pasmi zaplatia, sa bavia - bavia sa závodením, chovom špičkových koní, získavaním pasov. A ostatný ? Nepáči sa ti to ? Nehraj. Taká je pravda a tak skončí väčšina hier, byť tak dobrých, ako je ( bolo ? ) Howrse. No božské kone, divoké kone ? Keď sa človek posnaží, aj bez ( kupovaných ! ) pasov získa božského koňa. A potom ďalšieho, a ďalšieho. Prvého býva získať najťažšie, ten je zdrojom financií a nie je ťažké vyhrať ďalšie akcie. Tí dávajú financie, hráči zakladajú chovy. A predháňajú sa. Nutno však dodať, že chov beztak viac peňazí zobarie, ako dá. Hra už dávno stratila svoj povodný význam. Na začiatku boli nadšený hráči, ktorý sa vždy radi postarali o koňa a zasúťažili si. Oj, to bolo radosti, keď človek vyhral božského koňa ! A teraz ? Bohatý predsa majú božiakov plno, tým menej bohatým sa zdajú nedosiahnuteľný, tak prečo sa snažiť ? Chýba motivácia. No hráčov, ktorý si aj tak vedia Howrse užiť naplno tak, ako bolo povodne vytvorené, treba obdivovať.

12 Sillia Sillia | 22. srpna 2012 v 12:31 | Reagovat

Vystihla jsi to přesně a já se přiznám, taky se honím za vysokým GP a dovednostmi, ale všechno má svoje hranice a ta moje je ta, že si nikdy nekupuji pasy. No já vlastně ani nepoužívám moc předmětů z čt, spíše je vyměňuji za equus, které se mi často hodí když chci kvalitní připuštění, JENŽE to se ve veřejných nenajde,  na to se musí napsat zpráva a často to stojí sta tisíce equus nebo pasy a to už je vážně moc, to se radši spokojím s těmi levnějšími za nejvíc 7500E a i to je podle mě hodně, kdyby to nechali na původních 1500E bylo by to lepší, protože hráči si dělají čím dál větší nároky. Já bych řekla že být nejlepší je to samé jako temná strana Síly ve Star Wars, kdo jste viděl první 3 epizody nebo jakoukoli třeba jednu, tak asi víte o čem píšu, kdo ne tak je to vlastně jedno. Toť můj názor.

13 Sillia Sillia | 22. srpna 2012 v 12:47 | Reagovat

A ještě jednou musím souhlasit, měla jsem nejdřív číst celou diskuzi a přidávám se k debatě o začátcích, misích a cílech, je to tak že já když začínala, tam kde teď oni dostávají vytrénované koně s bůh ví čím a dia atd... já dostávala drtě, jablka, tuříny, a ty nejlacinější bonusy a přesto jsem za to byla ráda za to, že jsem vůbec něco dostala, a teď se nováčci štvou, že přesto, že je to vytrénovaný kůň tak má málo dovedností že by mohl mít vyšší GP a BLUP a pořád si stěžují, takové bych vážně nejraději nakopla.... myslím si že  by všichni měli dostávat začátky stejné

14 BOC989 BOC989 | 23. srpna 2012 v 1:11 | Reagovat

Presne tak. No ale veď čo sa teraz máme čo sťažovať, keď sme ich to naučili my : to od nás vidia, aké je doležité BLUP a genetika, a potom chcú aj oni takú zo začiatku ;-)

15 Sillia Sillia | 28. srpna 2012 v 21:43 | Reagovat

Bohužel to tak je no... to už nikdo nezvrátí

16 golden.boo golden.boo | 30. srpna 2012 v 18:00 | Reagovat

To honění GP mě taky nebaví, ale pokud je náskok dostatečný, tak se pak už spěchat nemusí. Hold se nevyrovná ostatním plemenům, ale v rámci svého plemene je to pořád špička.

Jsem ráda, že se mi občas podaří uspět v kreativním prostoru, ale vydělané pasy necpu do chovu, ale do krásy, tj. zase do zlatých jablek :-)

17 Sillia Sillia | 31. srpna 2012 v 12:20 | Reagovat

no mám jeden svůj cíl a to získat stužku, takže až jí získám, budu se věnovat zl. jablkům atd... no pokud to dlouho nepůjde tak se na to vykašlu (ne na hru ale na GP), tak jak to dělam se všim, kromě koní

18 kiki kiki | E-mail | 17. října 2012 v 13:54 | Reagovat

Kuli tomuhle my kamarádka smazala účet
Já sem bila prostě lepší a ona to nemohla přetripět.

19 misshorses misshorses | 24. října 2012 v 11:40 | Reagovat

Bohužel musím souhlasit.
Jednou jsme s kamarádkou měli debatu o tom proč je Howrse postupem času větší a větší nuda. Jsou nové 3D hry a jiné vymoženosti a došli jsme k tomu že by ses tím koně mohlo třeba i manipulovat. Že když ho přihlásíte na závody tak by jste ho mohli šipkamy řídit jako v online hrách !
Hlavně ještě jedna připomínka. Myslela jsem že větší blbost něž Piňaty být nemohou, ale přišli další blbosti které z hráčů vymáhají jen peníze ! :/
PS : Máš to dokonale napsané ! ;D :)

20 polemika polemika | 15. listopadu 2012 v 11:40 | Reagovat

patřím k hráčům,kteří mají poměrně dost Equus a přesto si hru užívám pomalu.Nechali jste si hru zkazit,to je trochu problém.Ow se myslím snaží najít způsob jak ten hon zastavit.Můj názor je,že by měl honce Gp izolovat.Je to možná naivní představa,ale bylo by to řešení..každý kdo si zaregistruje hromadnou příponu a stal se profesionálním chovatelem v chumlu by se dostal do jiné části hry,a tím by osamělí chovatelé,kteří si hru užívali dostali zpět tu svou hru.Znovu by měli šanci..vzájemná pomoc by byla pouze přes veřejné připouštění..
Nedávno jsem slyšela ,že za připuštění dobrým,skutečně dobrým hřebcem,stojí kolem šesti pasů..No vážení,tahle hra začala být o lichvě.A bohužel ji s nimi ostatní hráči hrají..protože pokud by nebyla poptávka,pak by skončila i tahle honidba za Gp..začalo by je nudit být v čele,kdyby je nikdo nehonil a kdyby z toho nic neměli..takže je to pořád to samé..Hru máme takovou,jakou si ji uděláme.Dokud budou "slabší" hráči podporovat ty "elitní" pak oni nemají důvod přestat.. :-)

21 petra - Dogy02 petra - Dogy02 | 27. prosince 2012 v 14:50 | Reagovat

Souhlasím :-D

22 nezname nezname | E-mail | 15. ledna 2013 v 19:32 | Reagovat

ahoj prckove :-P  :-D

23 neznama osoba neznama osoba | 29. ledna 2013 v 17:57 | Reagovat

Take souhlasim,hra me uz moc nebere.

24 Bufetak Bufetak | 29. ledna 2013 v 17:59 | Reagovat

Musim souhlasit s vami

25 Đinσsнi Nαkαsнi Đinσsнi Nαkαsнi | 7. února 2013 v 21:44 | Reagovat

Přiznám se, že když jsem byla na Howrse nějakou tu chvilku, tak se mi myšlenka chovu koní s vysokým GP zamlouvala, ale postupem času mě dohnala krutá realita:
1. Začaly docházet prostředky (celkem zásadní věc)
2. Byly tu lepší a lepší chovy
3. Už mě nebavila to věčné honění se za lepším a vyšším GP
Takže s chovem "šampiónů" byl konec :D Teď se věnuji svému chovu Achal-Teke, se kterým nikam nespěchám a začala sem i s NIB chovem, který si mě získal, už je proto, že se člověk nikam nežene a z každého, byť sebemenšího úspěchu má člověk radost :-)

26 Dina Dina | E-mail | 21. března 2013 v 17:56 | Reagovat

Ahoj asi si zruším účet, už tam skoro nechodím... :(
Proto prodám pasy, je mi jich líto.

Jeden za 10 Kč. Mám jich přes 90.
Kdo má zájem, pište na e-mail.

hanadankanicova@seznam.cz

27 martina.sojka martina.sojka | 2. srpna 2013 v 18:57 | Reagovat

Musím se přidat, protože tenhle problém je dlouhodobý a stále aktuálnější. Je pravda, že je to nespravedlivé, ale zase můžeme být rádi alespoň za fungování hry. Pasy si nekupuji, equus mám tak nějak přiměřeně, žádný super mega úžasní koně... Sice teď začínám s Fjordy, ale to hlavně kvůli rožcům a NIB chovu. Nějak si člověk na to šíleně drahé připouštění vydělat musí... Třeba u těch Fjordů mi spadla čelist. Asi prvních 600 míst v žebříčku Fjordů (!) zabírá jediný chov. Tak kam se ženou? Chci mít nějaký menší chov s hvězdami, tak 10+, abych vyhrávala soutěže a měla prostředky na rožce, chci se vrátit k NIB chovu, sbírat jablíčka a podobně. Takže jsem sháněla levnější hvězdičkové Fjordy, a v prodejích mi opět spadla čelist. Dva valášci toho elitního (jediného) chovu, s GP v první 20 v žebříčku, za 10 000 equus, a ještě se smlouváním. Možná to byl překlep, ale 2x po sobě? To už to došlo tak daleko, že je prodávají takhle pod cenou? Starý dobrý NIB chov... Už se nemůžu dočkat, až s ním zase začnu. A s ním i souvisí (nepřímo) ty cíle, a zvýhodňování nováčků. Víte, že když porodí klisna nováčka, řekněme s GP tak 350, s hřebcem tak nějak nastejno, dostanete hříbě s GP až 357, a teď se podívejte na hříbata elity. Tady už to (mezi hříbětem a rodičem) není tak moc velké zlepšení. Samozřejmě to neplatí jen u nováčků, NIB chovatelé provolávají "hurá" ^^. Owlientu jde o to, navnadit, a teď už je jen otázka, jestli k hraní, nebo ke kupování pasů - falešná naděje dohnat elitu ^^.

28 Baghira Baghira | E-mail | 21. září 2013 v 12:07 | Reagovat

Ahoj, musím říct - bohužel je to tak. Já sama hraji Howrse už druhý rok. Ze začátku to bylo fajn, zajímavé, ale teď je to jen honička. Pasů jsem si pár koupila, ale určitě nebudu platit tisíce za to, abych měla božáka. Mám 3 a stačí mi to. Nehraju o stužky, nemá to u mě cenu. Zakladatelé hry asi zapomněli, že tuto hru hrají i lidé, kteří chodí do práce. Takže pokud se v soutěžení o věci z ČT objeví časová klikačka (piňata a další), je pro mě nemožné se dobrat nějakého konce. Pracuji na 3 směny, takže když to spočítám, že jsem 8h v práci, hodina pryč (do práce a zpět), a čas spánku asi 6 hodin, tak mi vychází v průměru 9h. Kolikrát si tam asi tak stihnu kliknout, když ještě musím do města nakoupit, postarat se o smečku našich polovlků a domácnost? Začínám z toho být znechucená. Je to jen hon s časem. Už to není hra, která pobaví, u které si člověk zarelaxuje. Mám dobré koně, ale ne nejlepší. Ani hříbata nejdou moc na odbyt. Když jsem začínala hrát, takové nějaké velké výhody nebyly. A to mi potvrdí všichni, co začínali jako já. Všechno jsme si museli vyhrát. Jestli to takhle půjde dál, tak to asi zabalím. Hrát hru ve stylu "když na to nemáš, tak nehraj", to si myslím, že dlouho nevydrží. :-(

29 me me | 7. prosince 2013 v 12:37 | Reagovat

supr by bylo kdyby byla jeste jedna hra na stejnem principu ale misto koniku by to mohli byt pejsci :)

30 pejsek pejsek | 5. dubna 2014 v 12:49 | Reagovat

howrse je nejlepší hra :-!

31 pejsek pejsek | 5. dubna 2014 v 12:51 | Reagovat

ahooooooooooooooooooooojky na howrse 8-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama